Zakres działań:

  • planowanie i kontrola realizacji zleceń od klientów oraz ich rozliczanie
  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych oraz obsługa zgłoszeń gwarancyjnych
  • harmonogramowanie akcji zbiorczych
  • przekazywanie zleceń technikom i wyjaśnianie związanych z nimi kwestii technicznych
  • kontrola nad terminowym wykonywaniem napraw serwisowych
  • kontrolowanie przeprowadzonych serwisów
  • wprowadzanie danych i ich aktualizacja w systemach CRM i ERP
  • zamawianie i zakupy części zamiennych na rynku lokalnym
  • rozpatrywanie reklamacji

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie średnie lub w trakcie studiów lub wyższe
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z nieruchomościami
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, pozwalające na budowanie długotrwałych relacji
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • rzetelność, dokładność, skrupulatność
  • wysoka kultura osobista
  • poprawność językowa
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenia
  • możliwość doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • wsparcie i pomoc specjalistów
  • możliwość uczestniczenia w innowacyjnych projektach

Formularz zgłoszeniowy





    * Zezwalam na wykorzystanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie.