Zakres działań:

  • przyjmowanie i obsługa prostych zleceń serwisowych
  • przekazywanie zleceń technikom
  • kontrola nad terminowym wykonywaniem napraw serwisowych
  • wprowadzanie danych i ich aktualizacja w systemach CRM i ERP
  • rozliczanie oraz raportowanie postępów związanych ze zleceniami

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie średnie o profilu technicznym
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z nieruchomościami
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • umiejętność współpracy z innymi osobami przy realizacji wspólnych celów
  • rzetelność, dokładność, skrupulatność
  • wysoka kultura osobista
  • poprawność językowa
  • komunikatywność
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenia
  • możliwość doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • wsparcie i pomoc specjalistów
  • możliwość uczestniczenia w innowacyjnych projektach

Formularz zgłoszeniowy





    * Zezwalam na wykorzystanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie.