Zakres działań:
- przyjmowanie i obsługa prostych zleceń serwisowych
- przekazywanie zleceń technikom
- kontrola nad terminowym wykonywaniem napraw serwisowych
- wprowadzanie danych i ich aktualizacja w systemach CRM i ERP
- rozliczanie oraz raportowanie postępów związanych ze zleceniami
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie
- znajomość zagadnień technicznych związanych z nieruchomościami
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- umiejętność współpracy z innymi osobami przy realizacji wspólnych celów
- rzetelność, dokładność, skrupulatność
- wysoka kultura osobista
- poprawność językowa
- komunikatywność
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Co zyskujesz współpracując z nami:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenia
- możliwość doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- wsparcie i pomoc specjalistów
- możliwość uczestniczenia w innowacyjnych projektach
Formularz zgłoszeniowy