Zakres działań:
- pozyskiwanie nowych klientów, oraz opieka nad klientami firmy
- negocjowanie warunków współpracy oraz opracowywanie strategii rozwoju partnerstwa w celu zwiększenia rentowności i satysfakcji klienta
- przygotowywanie umów oraz ofert na usługi serwisowe dla klientów
Nasze oczekiwania:
- min 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub facility management
- znajomość rynku nieruchomości lub usług technicznych
- umiejętność budowania relacji i prowadzenia negocjacji
- samodzielności, zaangażowania i dobrej organizacji pracy
Co zyskujesz współpracując z nami:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premie )
- wsparcie zespołu i otwartą kulturę pracy
- realny wpływ na rozwój portfela klientów i usług
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji w branży technicznego utrzymania nieruchomości
- niezbędne narzędzia do pracy
Formularz zgłoszeniowy