Zakres działań:

  • pozyskiwanie nowych klientów, oraz opieka nad klientami firmy
  • negocjowanie warunków współpracy oraz opracowywanie strategii rozwoju partnerstwa w celu zwiększenia rentowności i satysfakcji klienta
  • przygotowywanie umów oraz ofert na usługi serwisowe dla klientów

Nasze oczekiwania:

  • min 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub facility management
  • znajomość rynku nieruchomości lub usług technicznych
  • umiejętność budowania relacji i prowadzenia negocjacji
  • samodzielności, zaangażowania i dobrej organizacji pracy

Co zyskujesz współpracując z nami:

  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie ( podstawa + premie )
  • wsparcie zespołu i otwartą kulturę pracy
  • realny wpływ na rozwój portfela klientów i usług
  • możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji w branży technicznego utrzymania nieruchomości
  • niezbędne narzędzia do pracy

Formularz zgłoszeniowy





    * Zezwalam na wykorzystanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie.