Zakres działań:
- planowanie i kontrola realizacji zleceń od klientów oraz ich rozliczanie
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych oraz obsługa zgłoszeń gwarancyjnych
- harmonogramowanie akcji zbiorczych
- przekazywanie zleceń technikom i wyjaśnianie związanych z nimi kwestii technicznych
- kontrola nad terminowym wykonywaniem napraw serwisowych
- kontrolowanie przeprowadzonych serwisów
- wprowadzanie danych i ich aktualizacja w systemach CRM i ERP
- zamawianie i zakupy części zamiennych na rynku lokalnym
- rozpatrywanie reklamacji
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie
- znajomość zagadnień technicznych związanych z nieruchomościami
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, pozwalające na budowanie długotrwałych relacji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- rzetelność, dokładność, skrupulatność
- wysoka kultura osobista
- poprawność językowa
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Co zyskujesz współpracując z nami:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenia
- możliwość doskonalenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- wsparcie i pomoc specjalistów
- możliwość uczestniczenia w innowacyjnych projektach
Formularz zgłoszeniowy